Online Magazine Over mode, wonen en lifestyle

Online Magazine Over mode, wonen en lifestyle. Action, Lidl en Aldi superaanbieding: Bluetooth oordopjes voor een prikkie Action, Lidl en Aldi verkopen wekelijks allerlei gadgets en apparaten in hun (online) winkels… leuke artikelen lezen..

Wat ooit begon op een donker zolderkamertje, is nu een beetje een uit de hand gelopen hobby. De drang om dagelijks het internet af te zoeken naar de leukste gadgets en innovaties, werd steeds groter. Omdat we zo veel leuke dingen konden vinden, besloten we om dat via Instagram met de wereld te delen.

Uiteindelijk hebben we besloten om ons platform om te gooien naar online magazine dat zich richt op alles omtrent gadgets, tech, entertainment en innovatie. Hoewel we niet per se om de beste specificaties en technische snufjes geven, vinden we het wel heel interessant om het allemaal uit te zoeken. We zijn gewoon gek op gadgets en willen alles er van weten.

Action, Lidl en Aldi superaanbieding: Bluetooth oordopjes voor een prikkie Action, Lidl en Aldi verkopen wekelijks allerlei gadgets en apparaten in hun (online) winkels….

Online Magazine Over mode, wonen en lifestyle

Numrush is een Nederlands online magazine over de impact van innovatie – lifestyle magazine. In Rush Talk duiken we elke aflevering de diepte in en bespreken we de laatste ontwikkelingen op het gebied van technologische innovatie (Het laatste nieuws uit Nederland leest u hier).

Recente artikelen Wil je jouw foto aan de muur hangen, maar heb je moeite met het inschatten hoe het zal staan in de ruimte? De nieuwe White, Wall Room, View maakt het mogelijk om een virtuele preview te zien van jouw foto’s in de ruimte. Bij schoolfotografie komt veel kijken.

Ook privacy is een groot issue op scholen. Daar komt natuurlijk bij dat je zoveel mogelijk foto’s wilt verkopen. Oypo, Nederlands grootste online fotoverkoopservice voor schoolfotografen, geeft 10 tips. Gebruikersreview In een wereld waarin ons sociale leven zich grotendeels digitaal afspeelt heeft het fotoboek niets aan charme verloren. Sterker nog, wanneer je nu een fotoboek van jouw zomervakantie op tafel legt, weet je zeker dat je de aandacht trekt.

Op die manier kom je thuis met de allermooiste beelden! Dachten we dat 2021 het jaar zou worden dat alles weer normaal werd, startten we het nieuwe jaar met verlengde maatregelen en een avondklok. Deze maatregel stuitte op veel verzet, maar uiteindelijk bracht het ook bijzondere beelden met zich mee.

Special edition! Begin dit jaar kondigden wij DIGIFOTO Pro Ambassadeurs aan. Getalenteerde fotografen die allerlei genres vertegenwoordigen. Heerlijke tijdschriften voor haar. De fotografen zullen zich bezig houden met het overdragen van kennis, het testen van apparatuur en het geven van workshops uit naam van het DIGIFOTO Pro Ambassadeurs programma. Een titel welke zij met passie zullen uitdragen.

Zoek je nog decoratie artikelen voor het inrichten van uw woning? Kijk dan zeker eens bij  sl-homedecoration.com, je vind er J-Line Wanddecoratie en veel meer. Tover je interieur om tot een gelukkige plaats. Met de “Fancy Colours” collectie van J-line wordt elk feest bij jou thuis een echte topper! We zien alleen maar happy faces aan de feesttafel verschijnen, want van die overvloed aan kleur ga je gegarandeerd stralen. Dus waarom versier je jouw woonkamer dit jaar ook niet eens op een kleurrijke manier? De J-Line Lantaarn kaars  is een van de meest gekochte artikelen momenteel. 

In dit artikel lees je zijn bevindingen. Heerlijke tijdschriften voor haar. Een goed beeldscherm is het halve werk als het op fotobewerkingen aan komt. Met een beeldscherm van EIZO zit je eigenlijk altijd goed. De monitoren uit de Color, Edge serie schaf je nu voordeliger aan dankzij de EIZO Cashback actie! Professionele architectuur fotografen kunnen niet zonder hun tilt-shift objectieven, waarom is dat? in dit artikel gaan we in op de basis van deze bijzondere objectieven en hun toepassing.

Waarom? We bekijken de voordelen in dit artikel. Olympus pakt uit met een fantastische aanbieding voor tele-gebruikers en geeft tot wel € 200,- cashback bij aankoop van geselecteerde OM-D camera’s Ben je van plan om je eigen foto’s te verkopen? De beste manier om dat te doen is door een expositie te organiseren waar je beelden te bekijken zijn.

Het Nieuwe Lifestyle Magazine

Regelmatig aanwezig zijn bij exposities en/of tentoonstellingen en beurzen of zelf zichtbaar zijn met een eigen expositie is natuurlijk onmisbaar wanneer je werkt als professionele fotograaf. De vraag is alleen: hoe organiseer je zo’n expo? In dit artikel lees je enkele handige tips over onder andere beurswanden bedrukken en het regelen van een locatie (Puur van Geluk – Online Lifestyle Magazine).

Het evenement, dat wordt gehouden op het MH4-gebied, viert het brede spectrum van fotografie zoals het zich presenteert in onze hedendaagse beeldcultuur. Rotterdam Photo is van 30 juni tot en met 4 juli 2021 dé place to be voor fotografieliefhebbers. ‘Als ik een nest pups zeven weken lang, elke week zou fotograferen, kan ik dan hun ontwikkeling zien?’ Met deze vraag begon zeven jaar geleden het ambitieuze fotografieproject van Marlonneke Willemsen.

Na het maken van 45 dierenseries is er nu het drietalige boek Groeien (te, Neues). Met trots introduceert Panasonic de LUMIX GH5M2, een spiegelloze systeemcamera die uitstekende videoprestaties biedt voor alle filmmakers. Wil jij aan de slag met gloednieuwe foto apparatuur en jouw ervaringen en foto’s gepubliceerd zien in DIGIFOTO Magazine en de daarbij horende websites ? Meld je snel aan! Wij zijn namelijk op zoek naar enthousiaste fotografen die gezamenlijk prachtige artikelen willen maken met hun ervaringen én natuurlijk gemaakte foto’s in de absolute hoofdrol.

Zo neemt Alice van Kempen je tijdens deze workshop mee op reis naar de mysterieuze donkere wereld van vervallen gebouwen en plaatsen, daar waar ze het spannende spel tussen licht en schaduw vastlegt. Op vakantie naar het buitenland zit er voorlopig nog niet echt in – lifestyle magazine. Toch zijn er genoeg prachtige locaties in eigen land om te vertoeven en fantastische foto’s te maken.

Het uitrollen van gadgets zoals blogs, podcasts of webcasts viert hoogtij op intranet. Maar of dit een duurzaam verschijnsel is valt maar te bezien. Het gros van communicatienoviteiten wordt immers gelanceerd vanwege de noviteit en uitsluitend de noviteit, analoog aan de wijze waarop dat een klein decennium geleden gebeurde met polls en fora.

Onlangs was ik op acquisitiegesprek bij een groot bureau in relatiemedia. Men zocht iemand die kon beoordelen of aangevraagde offertes op het gebied van nieuwe media deugden. Het bureau had van haar eindklant de opdracht gekregen een digitale magazine te vervaardigen. Het gaat hier om een soort Glossy, maar dan digitaal, met veel bewegend spul erin (Mode & lifestyle online shoppen).

Lifestyle Magazine

Het online magazine werd reeds gebruikt om externe klanten te binden. Het was een gepimpte online marketingfolder. Nu was het de bedoeling een dergelijk blad ook voor de (interne) medewerkers te ontwikkelen. Met vrijwel dezelfde scope en doelstelling. Mijn eerste vraag was daarop: “Heeft jullie eindklant geen intranet dan?” “Ja hoor”, was het antwoord van de bladenmakers.

Daarom willen zij dit blad opzetten”. “Maar waarom wordt het intranet niet bekeken?”, luidde mijn volgende vraag. “Is het niet een idee om dat eerst eens uit te zoeken?” Het bleek van niet. Hierover werd niet gediscussieerd. Mijn potentiële klant (het bladenbureau) zocht slechts iemand die kon beoordelen of een leverancier van allerlei Flash spul niet aan de prijs was, voordat dit aan de eindklant kon worden voorgesteld.

Het uitrollen van allerlei ‘cutting edge’ hypes was ook toen niet goedkoop. (En geloof het of niet; polls en fora waren in de jaren negentig ‘cutting edge’ – en in de meeste gevallen een kort leven beschoren.) Er lagen inmiddels een paar offertes voor zware Flash-toepassingen op tafel van de bladenmakers, waar zij eigenlijk geen chocola van konden maken.